Skit dator

Jag har haft en fruktansvärd blogg torka, det enda jag kan tänka på nu och hålla på med är den här jäkla skit datorn som jag har fått installera om windows xp två gånger och inte får den att funka ordentligt i alla fall!

Sen händer det inte så mycket i mitt annars så tråkiga liv, Alida har som vanligt spelat fotbollstunering i dag och skall spela hela dagen i morgon också, sen skall Thomas få stå i kiosken där dom skall spela och han skall stå från kl 8.00-12.00 stackars han men förr i tiden så var det alltid jag som har fått gjort sådana saker med våra barn men nu har jag så förrbannat ont och klarar inte samma saker som förr och varför jag tycker synd om honom vet jag inte?  men det gör jag!

image442


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0