Smärtkliniken

Jag var som sagt till Uppsala och på smärtkliniken fick träffa en ganska ung och lite kaxig läkare han hade nog inte varit läkare i så många år! men till saken är att först så har jag väntat  i tre månader på att få komma dit och kanske få någon sorts hjälp med medicinerna!
Men tror ni att det funkade? nä  det enda som han funderade på i ca 45minuter var hur han kunde hjälpa mig att äta frukost och lunch och gick verkligen på mig, ja nästan ofärskämd när han påpekade att man faktiskt blir sjuk,deprimerad, och trött av att inte äta,så han trodde att han hade kommit på varför i princip jag hade varit sjukskriven i tre år!!!!!
Men jag har alltid varit sån att jag glömmer att äta,ja just det då undrade han i fall jag började bli dement???????????
Det var inte mycket prat och min smärta och mina sömn problem!!! och det var ju det som min Läkare och pyskolog trodde att dom skulle kunna mycket bättre pga av att min läkare inte vågar blanda någon medicin pga att hon är så ny!
Det han kunde hjälpa mig med var en upptrappning av mina deprissons tabletter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MEN HERREGUD VAR SKALL JAG FÅ NÅGON HJÄLP NÅGONSTANS???????????




Kommentarer
Postat av: Angelica

Dem är idioter hela bunten!!!! Vi är bäst;)

2008-04-27 @ 02:10:42
URL: http://anjelique.blogg.se
Postat av: synne

Du vet att du kan anmäla den där idioten va? Så där får det inte gå till. Klaga till avdelningschefen. GE DIG INTE!!
Har blivit illa behandlad av läkare själ.
Hoppas hundarna snart är klara med löpetiden hehe. Det är jobbigt. Men vackra blommor fann du ialla fall.
Hör av dig om du behöver prata. Finns här.
Kram Synne :D

2008-04-27 @ 12:24:20
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0