Helgen

Jaha då var det helg i gen och Thomas sista semester dagar! Å så tråkigt hur det än är så tycker jag det är lite mysigt att ha honom hemma! Vi är inte så bortskämda med det.

Igår hade vi våra bästa vänner här Tommy och Sussi och år sill med MIN färskpotatis och det var riktigt gott,sen så skulle Alex och Linda skulle äta här men det slutade med att Alex kompisar började droppa in och tillslut så satt det sex killar och Linda och dom drack öl och hade det trevligt,jag gilla verkligen att dom kommer och hälsar på och det är ju många utav killarna som jag känner sen dom var små killar! Ja kul i alla fall! Och vi satt och mumsade på mat och hemma gjord budapest stubbe som var extremt lätt att göra.
Amanda och Jocke och Angelica var med så nästan hela klanen sammlad!

Ludvig,Sickan,Markus,Felix,och Alex


Oj vilka tråkiga killar!


Kommentarer
Postat av: synne

Måste vara skönt när kompisarna droppar in så där...

Härligt gäng.

Hur gör du hemmagjord budapesttårta?

Kram mig.

Synne.

2008-08-04 @ 13:43:29
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0