Hemsökta hus


Jag är ett stort fan av program som handlar om det övernaturliga, ja ni vet sådana där spöken,poltergeists, andar och så vidare. Jag brukar alltid slå på Hemsökta hus på tv4plus, onekligen en av de mest stabila programmen jag brukar kolla på överlag. Principen är enkel, ett team med tekniker,forskare och en nervig programledare övernattar 24 timmar i ett nytt "hemsökt" hus varje avsnitt och försöker i farten dokumentera några fenomen som kan tänkas hända. I teamet finns folk som professionellt jobbar med övernaturliga fenomen. Oavsett om fenomenen är äkta eller inte är det ett bra program som verkligen dokumenterar inbillning,grupp-press och psykologiska reaktionsbeteenden.




Kommentarer
Postat av: synne

Man gillar sånt alltså....

Synd man inte kan se det här.

Krams mig.

2008-08-28 @ 07:25:52
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0