Kista

Igår så åkte vi till Kista och rusta, På rusta inhandlades en massa shampo och balsam och en hel del sjöljmedel och en massa andra saker jag gillar att vi åker dit för att köpa upp sig så att man klarar sig ett tag,det är ju inte speciellt billigt att köpa shampo eller tvålar,tvättmedel,eller tandborstar på ica!
Jag ser till att vi byter tandborstar ca var 14dag och jag har hört att man skall kunna ha tandborstarna i ca 2månader innan man skall byta???  Men fy vad äckligt.



Sen åkte vi iväg till Kista där vi började med att Thomas klippte sig,sen satte sig Thomas och Angelica och åt ,jag var inte hungrig så jag passade på att gå in i lite butiker,det är ju jätte mycket halva rea priset nu så man kan nog göra ganska många fynd! men jag tycker att det är mycket skit dom rear ut!, men hittade faktiskt 3par skor till mig för en billig penning.



Skorna är ifrån Vagabond och Bianco och jag betalade ca 350 för dom alla! då är dom svarta ballerina skorna helt i skinn!

Sen så köpte jag hörlurar till mp3 för den lilla Athena har bitit sönder alldeles nya men hittade jätte billiga på cleasolsson!

Sen köpte jag faktiskt en till utav HM nattlinne i rent bomull!jag har en svart och köpte en vit för jag andvänder dom som klänningar med en t-shirt och tights under så tycker jag att det blir ur snyggt och som nattlinne är dom alldeles för snygga!!!

149kr inte på rean.




Kommentarer
Postat av: synne

En bra dag för shopping med andra ord.

Hoppas att du har det bra.

Här är det bara bra fast det är styggväder....

Men skit samma. Thats life.

Kramen på dig vännen.

Synne.

2008-08-04 @ 10:59:25
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0