Sex and the city

Ibland kommer man in på bloggar och ganska många unga som bloggar,och det är otroligt många som skriver att dom älskar serien Sex and the city som går på kanal 3 och nu finns som en bio film.

Jag har alldrig förstått mig på serien för jag förstår inte riktigt vad dom vill förmedla? För mig så ger den ungdommar en sned bild av verkligheten ang sex!
Jag vet inte i fall jag är gammeldags eller?

Men man börjar ju undra när 13åringar springer och skall titta på det eller dom som bloggar om den!
För enligt serien så är det ok att byta partner hela tiden eller följa med killar hem första kvällen som man försöker säga till sina barn att det inte är bra!

Jag kanske är ensam om att tycka så?


Kommentarer
Postat av: synne

Jag tillhör nog den LILLA skara som aldrig sett en enda episod av den serien. Jag har inte en aning om vad folk pratar om när det gäller den.

Men jag tror inte det är min typ av serie ialla fall.

Amerika är dubbelmoralens förlovade land.

Där spelas det in mest sexfilmer tror jag, men INGEN ser på dom där, säger dom. En del stater har till och med förbud mot olika sexställningar. Ungdommarna där får en uppfostran om att sex är no, no före äktenskapet. Jag undrar ja, om det är därför det dyker upp sådana här serier.

Jag bara kom mig för att fundera lite djupt.

Sen är väl inte skådespelarna direkt några ungdommar heller va?

Ha nu en bra dag vännen. Vi klarar oss utan den här serien :D

Kram Synne.

2008-08-28 @ 06:34:20
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0