Stockholm

Jag har bott i Stockholm i 42år och är en stolt Stockholmare som tycker att det är en av världens vackraste städer!
Nu kan jag inte kalla mig 08 för vi flyttade för ca 3år sedan lite utanför Stockholm men det tar bara 30minuter med pendeltåget så är man där!

Men idag har dom festen 080808 då det är en massa olika saker och fest runt stureplan till kl 0500,hade man ork och det var bra väder så skulle det vara kul att vara med!

ALLA NOLLÅTTORS DAG Det är bara 080808 en gång och Stockholm ställer till med en tokigt stor fest för att fira stockholmarnas egen dag.

Gå in här om ni vill läsa om 080808

Alex skall iväg dit i kväll och jag vet att Angelica vill så gärna men hon är bara 19år och på många ställen var det 20års åldergräns!

Hoppas ni får kul Alex med alla sina kompisar och ta det lugnt!



Stockholms kringlor som dom delar ut vid tunnelbanan gratis!

Kommentarer
Postat av: synne

Stockholm är världens vackraste huvudstad.

Finns ingen över eller under....

skulle önska att man kunde varit där igår.

Den 08 kringlan såg smask ut....

Kram igen.

2008-08-09 @ 07:00:24
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0