Varning

Varnings Lista För Män

10 saker du absolut inte bör säga till din tjej/fru när hon är gravid:

  1. Det är klart att du kommer att få tillbaka din figur - vi behöver bara gå tillbaka till 1985 där du förlorade den.

  2. Doktorn sa visserligen att du skulle komma att äta som två - men inte visste jag att han menade två hästar.
  3. Hur kommer det sig att du är så mycket tjockare än de andra brudarna på andningskursen?
  4. Älskling, var la du den där underklädeskatalogen?... 
  5. Du har banne mig rätt, du börjar bli både fet och oattraktiv
  6. Men kan de inte locka fram lite värkar i förtid? Den 25e är ju slutspelet i elitserien! 
  7. Jösses, du ser verkligen tjock ut i dag! 
  8. Vi borde kanske döpa barnet efter min sekreterare, Johanna.
  9. Herregud! Den där tatuerade rosen på din höft har blivit lika stor som Madagaskar!
  10. Nej, jag insinuerar ingenting, jag bara sa att jag börjar tro att ungen väger trettio kilo...

Vilken tur att man inte är gravid!


Kommentarer
Postat av: synne

Japp, jag håller med dig. Vilken tur hehe....

Kram vännen.

Synne.

2008-08-18 @ 07:09:24
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0