Bio

Igår så åkte vi till Kista för att gå på bio och se Vi hade ialla fall tur med vädret  igen,Vi skulle äta och gå runt och titta på rean men det var riktigt kaos med hur mycket folk som helst som slet och drog i allt ,så jag orkade inte gå runt och titta utan vi satt oss åt och där var det en massa folk också!

   


Ha ha men filmen var bra,jag är ju en älskare av den första filmen och lite roligt att man hade samma skådespelare även att den första var bättre så vad det roligt att gå på bio för det har inte jag gjort på många år! Herregud det är inte klokt!






Kommentarer
Postat av: Synne

Hej goaste du.

Skönt att se ett tecken från dig igen.

Har inte sett den andra filmen än, men får väl ta mig en tur på bio.

Det är ju en kultfilm alltså. Den första menar jag. Hoppas den andra blir det med.

Sitter och fryser.

Har 11 minus ute och det är lite kyligt inne trots sentralvärmen.

Får nog starta ett element.



Ha nu en god söndag med familjen. Har saknat dig på bloggen.

Kram Synne.

2008-12-28 @ 10:09:10
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: annette

Så kul att gå på bio, det blir ju inte så ofta numer, rean struntade jag i, orkar inte med all trängsel!



Ha nu en bra fortsättning!



Kramen //annette

2008-12-28 @ 18:41:32
URL: http://anesas-bildblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0