Alla hjärtans dag!

Jag kan inte mer än vara överlycklig jag har en sambo sen massor av år som jag älskar jätte mycket, lika mycket älskar jag mina barn +mina hundar,jag skulle inte vilja påstå att vi har den perfekta familjen!!! jag har absolut inte perfektaste barnen!!!, Ja vi bråkar faktiskt i denna familj också!!! 
Men ändå kan det kännas så att man kanske inte kunde vara lyckligare? ja ifall jag kunde bli kvitt all jäkla värk och kunna få ett socialt liv tillbaka ,ja då skulle jag nog kunna säga att jag var den lyckligaste i världen!!!

Så jag vill säga till hela min familj grattis på alla hjärtans dag!!!



image170

Kommentarer
Postat av: Angelica

love you

2008-02-15 @ 00:03:48
URL: http://anjelique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0