Tiden räcker inte till!

I kväll så har jag varit på möte med en massa föräldrar om Alidas så kallade gäng, och allt var dom håller på med ?det är en pappa och en mamma till en kille som gjorde lite dumt i helgen och ville att alla föräldrar och barn till denna kille skulle kunna komma på vad man skall göra för barnen!?
Alida är den enda tjejen i detta gäng och brukar inte vara så mycket med dom, men var det i helgen tyvärr! Jag hade med mig Alex och Alida men vad som förvånar mig är att där sitter det flera mammor och pappor och inte säger något alls det var jag i princip som pratade och ställde frågor, tycker att folk är lustiga eller vad är dom rädda
för?

image132

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0