Värk i handleden.

Jag har haft så ont i handleden ett tag nu och gick till våran hälsokost butik och hon rekommenderade ett handledsskydd som jag hade hört talas om när vi hade häst men inte trodde att det fanns för människor också!

Men jag har provat och tycker att det känns jätte skönt och faktiskt hjälper!!!!!

ett handledsskydd kostade 198kr men jag rekommenderar det verkligen!


image208

Handledsskyddet passar bra såväl vid arbete med monotona rörelser, t ex vid datorn, som vid mer kraftfulla ansträngningar. Ger en känsla av stöd.
Vet du att vi har två senor i samma senskida just vid tumbasen, men inte på något annat ställe i kroppen.


BACK ON TRACK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0