Bästa vänner!

Jag skall berätta någon dag när jag orkar om min bästa vän sen 20 år tillbaka som svek mig för några månader sedan,jag vet att folk har sagt till mig att hon är falsk men jag har inte trott dom utan alltid tagit henne i fösvar! men just nu orkar jag inte, har ialla fall varit oss läkaren så det är fixat nu.

några bästa vänner ordspråk:

Klicka för mer information om detta ordspråk! Bästa vänner är som diamanter, värdefulla och sällsynta. Falska vänner är som löv, finns överallt
Klicka för mer information om detta ordspråk! En katt kan gott och väl vara en människas bästa vän men skulle aldrig nedlåta sig att erkänna det.
Klicka för mer information om detta ordspråk! Goda vänner är som stjärnor.... Du ser dem inte alltid, men du vet att de alltid finns där.
Klicka för mer information om detta ordspråk! Många människor kommer och går men bara äkta vänner lämnar avtryck i hjärtat.
Klicka för mer information om detta ordspråk! När det gör ont att se tillbaka och du är för rädd att se framåt, kan du titta brevid dig och din bästa vän är där.
Klicka för mer information om detta ordspråk! Vänner är änglar som lyfter dina fötter när dina egna vingar har glömt bort hur man flyger.

Visst är dom bra?
kan ni några?

Kommentarer
Postat av: Majsan

Vad kul...=) vad är det för företag du skall starta???
Lycka till i alla fall....=)

2008-01-15 @ 22:55:07
URL: http://loppansdittochdatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0