Efterlyst!

Vad bra att efterlyst har börjat i gen tycker att det är jätte bra! men vad jag tycker att det är hemskt med mannen som våldtagit den 13 åriga flickan!hoppas att dom får bra tips så att han åker fast.

vågar man låta ungarna gå ut själva!!!

30-åring jagas för överfall mot barn

Polisen i Malmö jagar en man i 30-årsåldern, misstänkt för att ha överfallit och försökt våldta en 13-årig flicka i närheten av Lindängens centrum. Överfallet ägde rum vid niotiden på tisdagen den 22 november förra året. Polisen tror att mannen kommer slå till igen.


Kommentarer
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Ja hoppas de får fast den j***ln! Fördjävligt! Sitter och ser på TV samtidigt som jag svarar på kommentarer och jag såg detta! *ryser*

Ja visst, jag lägger ofta upp ett nytt recept så kom gärna tillbaka, och jag tackar för ditt besök!
//Sus

2008-01-17 @ 21:58:18
URL: http://sus68.blogg.se
Postat av: Gabbi

Hoppas att dom tar den jävlen..
Ha en fortsatt fin kväll

2008-01-17 @ 22:28:25
URL: http://www.mamsen71.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0