Fick en chock!

När jag läste kommentarerna  så ser jag att min dotter s två klasstjejor  har kommenterat i min blogg?
och då undrar jag varför? inte för att det gör något men jag tror att dom läser min blogg för att jag kanske skriver något som dom kan förstora upp sen i skolan, ja jag skriver precis det som jag känner för utan Angelicas vetskap och det har jag rätt att göra eller?
Man borde se på saken på två olika håll och sen bilda sin uppfattning eller hur tjejor?

ja nu blev det blaj igen och jag kan ju inte berätta allt men hoppas att tjejorna jag pratar om tänker efter lite grann ni är ju faktiskt inte 12år längre!

här kommer det bilder igen retar det er så titta inte!!!

image28

image29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0