Nu måste jag krypa ner i sängen!

God natt bloggen vi ses i morgon.

image100

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack så mkt! :)
Ha en toppen dag

2008-01-30 @ 07:10:55
URL: http://celebratelife.blogg.se
Postat av: Michelle

Joo jag har också tråkigt utan honom! =/
Jag har sagt det till honom! Han måste skaffa sig en hobby. Och inte sitta vid datorn =P

2008-01-30 @ 08:27:40
URL: http://MissMichelle.blogg.se
Postat av: Annica

Hej Millan!
Du har skapat ett tvångsbeteende hos mig för nu måste jag nämligen gå in och läsa din blogg nästan dagligen. Det är roligt att både läsa vad du gjort och framför allt vad du tänker och minst lika roligt att titta på dina bilder. Jag ringer dig i morgon så kan vi bestämma om du orkar ses på fredag. Jag hoppas du kan och orkar eftersom det var länge sen vi sågs och så har jag har mycket jag vill berätta men som jag inte kan skriva i bloggen. Men du vet att jag förstår om dagsformen inte är på topp för en träff. Ha det bra och var rädd om dig. Kram Annica

2008-01-30 @ 19:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0