starta blogg!

jag måste väll börja jag med, tänkte skriva av mig och berättar lite om mig själv! jag är alltså en 43 årig  mamma med 3flickor och 1pojke, alex  20år ,angelica 18år, amanda 16år, alida 12år, jag har varit sjuk i ca 3år och varit långt ner i skorna. börjar så småning om att hamna rätt!  jag har en bra sambo sen ca 23år thomas och han har en egen måleri firma och intresset är fiske.
vad jag hoppas med 2008 är att det skall bli ett jätte bra år efter allt jäkla skit som varit 2007, skall berätta i senare inlägg!

angelica 18                alida 12                  amanda   athena                        freja                           alex och pappas fattas!
                                                                        16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0