Dagen

Idag väckte Thomas mig vid 10 tiden så jag gick upp och tog mina tabletter och la mig en stund till,sen ville han ha sällskap till centrum för han ville klippa sig! Så det var bara att klä på sig och åka ner dit ! Han hade lite tur som fick tid på en gång så jag gick och skulle titta på en butik med underbara saker som heter Mazoni och kom dit men fick vända pga ryggen gjorde så jäkla ont och blir det så måste jag sätta mig , det känns som jag behöver trycka i hop ryggen på något sätt?
Så jag satt snällt och väntade på honom,sen gick vi och fikade och skulle gå in på våran ica affär när Alida ringde och sa att hon hade löss!!!! så det var bara att gå in på apoteket  och köpa medel, sen handla vi för vi tänkte göra grillspett och tror ni att det gick att grilla nä det regnade och åskade i flera timmar, så det var bara att köpa pizza och vi får mummsa på grillspetten i morgon!

Sen har vi inte gjort så mycket mer än handlat jord och tittat på tv.
Ja just det vi satt i båten i vattnet och åkte en liten tur med Angelica och båda hundarna och då var det varmt och skönt!



Date: 0000-00-00 00:00:00

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Tack så jättemycket :D <3

2008-07-13 @ 01:02:02
URL: http://wysteriiasblogg.se
Postat av: synne

Inget bra att ha så ont. Hoppas att smärtan gav med sig. Blev Thomas fin i håret?

Löss är så vanligt idag så man orkar inte ens reagera. Hoppas du får bukt med.

Hur är det med Angelica?

Jag saknar hennes blogg. Hälsa henne det...

Bamsekram från mig.

Synne :D

2008-07-13 @ 06:23:30
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0