Godmorgon

Eller godförmiddag! jag har inte kunnat sova pga den värken som äter upp mig! Men jag är väll inne i ett skov så det är väll bara att ut härda skiten och tänka på att det kommer bättre dagar!
Angelica och jag skall gå ner till läkaren kl 1400 hon har fått en tid för sin hals! Hon har så ont och kan knappt svälja det värst är att det är väll bara 14 dagar sedan hon hade lika ont!!!!
Så vi får väll se vad dom säger?
Annars skall jag plocka här hemma så gott det går!

Glöm inte utlottningen av goodiebagen kika in här!!!!!!

Kommentarer
Postat av: synne

Hoppas hon får hjälp som funkar. halsvirus är inte kul.

Visst vill jag vara med i utlottningen, men.....

Kram Synne....

2008-07-09 @ 07:35:40
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0