Inte

I dag behöver jag inte sitta uppe och vänta på några barn, Angelica är ute med två kompisar och sen skulle åka till Fredrik,Alex är ute med Linda och några kompisar och skulle sova oss Linda,Alida sover över oss en kompis! Så det är Amanda och jag som är uppe och hundarna med medans Thomas sover!

Men jag skall också gå i bingen nu!

Sov Gott alla goa bloggare!

En extra hälsning till Linda K, Annica,Farmor,Farfar,Synne,och en annan jätte trevlig bloggare Anette!



Det finns två sorters drömmar;
en är en dröm som aldrig
kommer att vara mer än just det, en dröm.
Bara en vision som du egentligen aldrig
riktigt kan hålla i din hand.



Sedan är det en dröm som är mer än en dröm;
den är som en karta.
En karta som du kan följa varje dag
och veta att en dag kommer du att stå där
högst uppe på berget och hålla i din hand
allt som du vågat drömma om.

Sluta aldrig drömma!


Kommentarer
Postat av: synne

Hej mitt i natten.

Har läst ikapp en del nu. Har lagt in dig på bloggkoll, men får ingen mail i helgerna från bloggkoll. undrar varför.

Så Athena är en liten buse hehe...

Dom lär sig fort.

Den filmen har jag nog aldrig sett tror jag. Måste kolla med maken om vi kanske har den.

Du får sova gott hoppas jag.

Det ska jag strax. Här blåser det. Åskan går och har sällskap av Blixten. Men regnet har dom lämnat någon annan stands.

Nattakram från mig.

Synne.

2008-07-06 @ 02:55:27
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: annettea

Oj, så tänkvärt Du skriver, måste jag försöka komma ihåg detta med Drömmar, är ju precis som Du skriver fast det borde man tänka på lite oftare än vad man gör.



Tack för allt fint Du förmedlar.



Kramen //annette

2008-07-06 @ 20:07:48
URL: http://anesas-bildblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0