Inte?

Jag trodde att jag hade rätt att skriva precis vad jag vill utan att bli ifrågasatt om hur jag skriver!!!!!! Tänk att folk i Kungsängen och Bro retar sig på min Blogg! Hallå ni går inte i skolan längre! Ni måste börja stå på egna ben och inte bete er som 11 åringar, Som tex en viss persons lipningar bakom ryggar!!!!! AH ny fick jag det sagt! Jag kan lova att det finns tusentals bloggar som är mer i er smak än min jag en gammal kärring blogg!!!


Ni vill ju skriva vad ni vill för vänner och familj och det respekterar jag!!! men respektera ni också då?????????????????????


NU BÖRJAR ERAT NYA LIV TJEJOR!
Ni måste gå vidare för annars kommer ni att stå och stampa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0