Så sorligt!

I går sent på natten skulle jag gå in till Alida och stänga av hennes tv! Då ser jag att hon är jätte lessen och sitter och håller mobilen, sen visar hon mig ett mail i från en mamma till en kompis till Alida,den här killen är ganska mobbad pga att han har Adhd ,som gör att han inte riktigt funkar som vanliga barn.
Alida tycker om killen och han ser nog Alida som sin enda vän! Hon berättade med gråten i halsen att pojken tidigare på kvällen hade sagt på sms att han hade tagit en massa tabletter och Alida hade försökt avstyra det, han säger till henne att alla vill att han skulle dö!! sedan helt plötsligt så hade han slutat att smsa och Alida blev jätte rädd! Men tillslut sänder mamman ett sms till henne,för hon hade kollat hans mobil för att titta vilka han hade sms till!
Mamman berättar då att en ambulans hade hämtat honom!

Sen vet vi inte mera inte mera så jag skall ringa till mamman och höra efter hur det går!!!!!
Så hela natten har jag haft en jätte orolig dotter som antagligen blev helt förskräckt och förstörd!!!!!

Jag tycker att det är så otroligt hemskt att en 13åring mår så dåligt att han tar till sådant, VARFÖR KAN INTE MÄNNISKOR ACCEPTERA VARANNDRA SOM MAN ÄR?????! MEN HUR TUSAN KAN MAN SÄGA ÅT SINA BARN ATT ACCEPTERA ALLA NÄR VI VUXNA HAR JÄTTE SVÅRT ATT KUNNA ACCEPTERA ATT MAN ÄR OLIKA!!!!!!

JÄKLA HELVETE!!!!!!





Kommentarer
Postat av: Jenny

Tycker det är fruktansvärt med sådana saker...men ibland tar folk verkligen inte hänsyn och kan retas för så dumma saker och speciellt dom de ser som svaga.

Hoppas det fixar sig för killen och att de kom iväg i tid.

Många varma kramar både till dig och Alida

2008-06-13 @ 15:28:17
URL: http://jennyjensen82.blogspot.com
Postat av: Lillaviola

Tack för din kommentar.

Nu vill jag säga något klokt...tyvärr tårar rinner.

Det hade kunna vara vår son om inte jag och maken hade vaknat till liv för ett par år sedan.

Och jag kan ana att vår kamp har bara börjat.

Jag önskar att alla fick finnas utan att behöva slå sig fram eller tryckas ner.



Jag kommer tillbaka. Kram

2008-06-16 @ 13:59:27
URL: http://lillaviola.blogg.se/
Postat av: Mari

Vilken tuff värld vi lever i skulle inte vilja vara tonåring igen för allt i världen.

Tur att de ha en mamma som bryr sej och även bryr sej om andra det är tyvärr inte alla förunnat och då blir det nog som det blir.

2008-06-17 @ 05:59:45
URL: http://marityrenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0