Smasken

Denna har jag ätit till fikat i helgen! Vad säger ni smaskit eller?


Kommentarer
Postat av: Ingegerd

Hej Millan! Va glad jag blev att Du hittade min blogg! Har läst lite nu hos Dig här och förstår att Din vardag inte är så lätt med all värk, det är så nedslående med värk. Härliga hundar och vacker dotter(döttrar) har Du som ger mycket glädje.

Har jag fattat rätt att ni bor i Mölnbo?

Trivsamt litet samhälle, åkte ofta gm där tidigare år på väg till torpet utanför Flen.

Skönt för vovven att få sommarfrisyr, det gjorde Du bra! Kramisar!!!!!!!!!1

Postat av: synne

oh, vad den såg smarrig ut....

Tänk att sitta och mysa med den under parasollet i solen på verandan.

Köp med en påse och kom hit så bjussar jag på fika, övernattning, sol och kvällskos på verandan......

Kram Synne :D

2008-06-03 @ 08:37:24
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0