Varför?

Angelica får så mycket skit på sin blogg att hon skall nog sätta lösenord på den? Men jag vet inte varför dom retar sig på den? Men jag vet att det är några i hennes fd klass som hatade henne men jag vill ju inte tro att dessa tjejor kan skriva så elaka saker om henne?men man vet ju inte precis vem som skriver det man kan ju inte kolla upp mer än var den personen bor!!!!

Snälla ni lämna henne i fred!
JAG BER ER SLUTA LÄS HENNES BLOGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Exempel!!

hahaha osminkad ? nej tack vi tror inte på den lögnen. du har juh fan glitter på kinden och att du är naturell går vi inte heller på, jag menar, du har ju stoppat botox i läpparna din patetiska fan. JA NU VET NI, HON HAR GJORT EN LÄPP OPERATION OCH JAG LJUGER INTE!

2008-06-16 @ 14:15:11

Exempel!!!

Jag har läst många bloggar men ingen har varit så jäävla tråkig som din... Kanske dags att fatta att du inte kommer bli någon ny blondin bella. Eller är du kanske för självupptagen för att fatta annat?! Du kallar folk för fjortisar, har du sett dig själv i spegeln eller? Du kan inte pusha ihop brösten mer, eller?

Enda positiva jag har att säga om dig är att din musik smak äger!! Men övrigt: gå och packa bajs din jävla skogshora, du är ändå inget värd!

Ha ett bra packa-bajs-liv!!

2008-06-05 @ 17:09:12

ANGELICAS BLOGG!


Det är ju inte riktigt att man skall behöva få så mycket skit på sin blogg fattar inget?????????????????

Kommentarer
Postat av: synne

Snälla Millan. Om du bara visste hur grymt elaka tjejer kan vara.

Undrar om inte Angelica ska byta bloggnamn och så ha den låst. Då kan de inte fortsätta.

Men både du och hon har ju så att ni måste godkänna kommentarerna. Funkar inte det alltså....

Vore ni här nu skulle ni få en rejäl kram bägge två.

Det är ni värda.

Kram igen vännen.

Synne :D

2008-06-17 @ 07:24:59
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0