Kakfatet

Jag har väldigt länge velat ha ett kakfat, varför vet jag inte för vi äter inte mycket kakor i den här familjen men kan vara kul ifall man skall bjuda på fika någon gång.

Jag har hittat lite olika och ville gärna ha ett trevånings fat men varje gång så har dom varit för tunga och inte orkat bära hem dom så jag satt mig ner som vanligt på datorn och hittade denna sida som hade underbara inredningssaker och blev helt förälskad fast den var bara två våningar och kostade ca 300kr minns inte riktigt men nöjd blev jag!

image404

Alida nu är det bara att börja baka!

Kommentarer
Postat av: Sara

åh så fint :)

2008-03-26 @ 12:07:56
URL: http://littlenova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0