Psykologen

I dag har jag varit oss min pyskolog men ibland fattar jag inte vad jag gör där!! visst är det väll ganska skönt i bland att kunna prata med någon som inte känner en!! men jag får bara en massa diagnoser som dom sätter på mig i dag hade jag ett sjukligt kontroll behov!??? ja det är mer än jag visste om! jag vet att jag har ett visst kontroll behov på att allt skall göras på mitt sätt, men jag vet inte i fall det är ett sjukligt behov???? spännande är det nästa vecka får se vad jag har för diagnos då?
I bland har jag efter  har varit där och dom sagt sitt! skulle kunna tro att dom kommer att sätta på mig en tvångströja och sätta in mig på något hem för tokiga människor,!!! undrar vad dom hade gjort med mig för tre år sedan då jag var riktigt tokig?????

Nä måste bli frisk nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!

image320

Kommentarer
Postat av: amelatheking

Jag förstår hur du känner! Jag har oxå ett sjuuukt behov utav kontroll över saker och ting. It just has to be my way!

2008-03-10 @ 20:26:53
URL: http://amelaa.blogg.se
Postat av: Cia

Tror inte du behöver oro dig, för i samma takt som de tvingar ut människor i arbetslivet även om de är sjuka så har de i besparingarnas namn rationalliserat bort mentalsjukhusen. Men med många galna människor skulle det ju kunna skapa fler jobb för dem som är sjuka...eller?

2008-03-10 @ 22:03:24
URL: http://www.mysecretwindow.se
Postat av: Cia

Tror inte du behöver oro dig, för i samma takt som de tvingar ut människor i arbetslivet även om de är sjuka så har de i besparingarnas namn rationalliserat bort mentalsjukhusen. Men med många galna människor skulle det ju kunna skapa fler jobb för dem som är sjuka...eller?

2008-03-10 @ 22:03:32
URL: http://www.mysecretwindow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0