Berätta

Jag kom på en sak idag som är ganska så rolig! Första gången vi var i thailand så backpakade vi och åkte tåg till Koh-samui och valde att stanna där i tre veckor,det var faktiskt rena paradiset för det var nästan inga turister för vi var där på sommaren, ialla fall så skulle vi gå på en show en såkallad transshow dom killarna som skall vara tjejor är ju helt enormt snygga och många utav dom har riktiga byst! Vi kom lite tidigare och vi fick sitta i baren och ta en drink .Mina barn tyckte att det var lite pinsamt , så in kommer det ett helt gäng med snygga tjejor och Amanda tittar på sin pappa som tittar på tjejorna och skriker ut till Thomas att sluta titta för det här är ingen jävla nöjespark!!!! Å vad vi andra skrattade men Amanda menade allvar! Showen var i alla fall ganska kul!

Ja vi hade en helt under bar semester!!!
Jag älskar Thailand!




Kommentarer
Postat av: synne

Härliga bilder. Vill åka på semester jag med, men det kostar för mycket. Så vi semestrar hemma istället.

Låter som ni hade en fin resa dit ialla fall.

Kramen igen....

Synne :D

2008-05-28 @ 09:59:47
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0