Bok

Alex är så gullig och tycker nog att jag har det tråkigt på dagarna så han gick och köpte en bok till mig så att jag kan läsa.
Jag gillar verkligen att läsa men har ju tyvärr inte riktigt den koncetrationen som krävs för att man skall tycka att det 'intressant.
Men jag kan sakna att kunna krypa i soffan med en bok som man inte kan sluta att läsa!

Jaja boken heter i alla fall Mr Tourette och jag.och handlar om en kille som heter Pelle och hans kamp med ett handikapp och familjens kamp för att få en diagnos på honom,tyvärr får han ingen hjälp eller diagnos förren han kommer upp i vuxen ålder.

Visst verkar den vara bra, och den är en biografi  den är skriven av Pelle själv!

image559

TACK ALEX!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0