Herregud

Det har försvunnit en tjej till! vågar man låta sina tjejor vara ute själva? ibland funderar jag på om hela mänskligheten håller på att bli knasig,ialla fall nu när det börjar försvinna en tjej varje vecka!

Vad har hänt
Nathalie, 20?

Spårlöst försvunnen sedan i torsdags - polisen är mycket oroade över försvinnandet

I torsdags kväll gick Nathalie Johansen, 20, ut genom dörren från sin och pojkvännens lägenhet på Kungsgatan i Alingsås.

Sedan dess är hon spårlöst försvunnen.

20-åriga Nathalie Johansen från Alingsås är försvunnen sedan


Kommentarer
Postat av: mie

Ja fy vem går säker ute nu..Usch jag blir förbannad på alla knäppa människor där ute som berövar andra livet! Hoppas hon hittas och är välbehållen!

2008-05-19 @ 20:14:19
URL: http://mies.blogg.se
Postat av: Jenny

Finns nog bara en sak att göra.
Obligatoriskt självförsvar i skolan, att vi föräldrar "präntar" in i pannan hur viktigt det är att inte klä sej hur utmanande som helst (många karlar hanterar inte det halvnakna så bra), bekämpa hanteringen av narkotika och alkohol-först och främst till ungdomar som i dag hur enkelt som helst köper det dom vill, snart var som helst.
Men framför allt är det vuxna som snart måste börja reagera på att sånt här händer! Jag börjar bli riktigt rädd nu alltså, när man ser hur det ser ut i stan en lördagkväll! INTE konstigt att det händer grejer....
Kram från Jenny P.s Viktigt ämne du tar upp tycker jag!BRA!

2008-05-20 @ 00:15:11
URL: http://efterskalv.blogspot.com/
Postat av: synne

Nu för tiden går man inte säker någonstans längre.
Hoppas hon kommer tillbaka.
Har en sak hos mig jag tänkte du kunde läsa.
kram vännen.
Synne :D

2008-05-20 @ 12:55:37
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: Cel

Det mesta våldet mot tjejer och kvinnor begås av anhöriga,så var det ju i det här fallet också.Jag tror inte att det är så farligt för kvinnor att vistas ute,det är oftast män som blir attackerade av okända gärningsmän.Har själv fyra tjejer som inte är så stora än,skulle aldrig drömma om att beskära deras frihet,snarare handlar det om att lära dem förnuft och att inte acceptera att bli illa behandlad av pojkvänner.

2009-06-11 @ 10:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0