Historia

- Älskling, skall vi ha sex?
- Nej, jag har huvudvärk.
- Är det ditt slutgiltiga svar?
- Mmmm.
- Är du helt säker?
- Ja!
- Ingen tvekan?
- Nej!!!
Programledaren tittar länge på henne.
- Då vill jag utnyttja min livlina och ringa en vän ...


Killen till tjejen dagen efter de träffades och tillbringade natten tillsammans:
- Gumman, hur många killar hade du innan mig?
Det blev tyst en lång stund... Då säger killen:
- Förlåt mig gumman, jag har väl inte sårat dig med min fråga?
- Nej då, svarade tjejen. Jag räknar fortfarande.



Mannen till sin arbetskamrat:
- Tycker du inte att min fru är knäpp? Igår flög hon till Mallorca och hon packade ner 25 kondomer, fastän hon inte har nån snopp!?


Det var Olle och Stina som bodde på hemmet. De var lite tända på varandra så de tänkte ha lite "roligt". Så de träffades på Olles rum och kröp i säng. Efteråt så sa Olle:
- Hade jag vetat att du var oskuld så hade jag varit lite försiktigare!
Då sa Stina:
- Hade jag vetat att du skulle få upp den, så hade jag tagit av mig strumpbyxorna.





Kommentarer
Postat av: Jenny Nilsson

Haha! Dom var riktigt bra...Speciellt "tanten med strumpbyxorna"!
Kramiz, Jenny

2008-05-08 @ 21:53:48
URL: http://efterskalv.blogspot.com/
Postat av: Katta

Håller med föregående talare. =D

2008-05-08 @ 22:58:29
URL: http://rostigarosor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0