Kineser

Jag håller på att snart öppna en firma på nätet men jag har inte haft någon ork att sätta i gång den ännu! men det är därför jag har så mycket folk från kina som kommer in på internet och jag är som sagt ur dålig att att skriva på Engelska,Men en gång så ringde dom på hem telefonen och det var ju en jätte tur att Alex var hemma så han kunde prata,Det är sjukt tråkigt att man är så dålig att man inte kan föra ett vanligt samtal utan hjälp!
Jag tycker att kineserna är ur trevliga och himmla pratsugna,nu när jag gick in för att kolla mina mail så kommer det in en som kallar sig cool och helt plötsligt börjar det ringa i datorn och det stod att cool ringer dig!!! men jag måste vara dum för jag vet inte hur fasiken skall jag kunna svara!!!



cool säger:

hi


  cool ringer dig.

Svara (Alt+C) Tacka nej (Alt+D)


 Du missade ett samtal från cool.

Ja det var lite roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0