Bad!

I dag har jag varit oss pykologen igen och idag så skrev hon recept på fysikaktivitet! Då skall jag förhoppningsvis få börja bada i varmvatten poolen! Men något som är konstigt tycker jag det är att hur kan det ta så många år innan man får någon hjälp? Jag har varit sjukskriven i flera år och tänk på 2år så har inte försäkringskassan hört av sig en enda gång!
Jag trodde att det skulle vara i deras liksom mitt intresse att dom hörde av sig!?

Ja ja!!!!

Nu håller jag tummarna att jag skall få komma med en grupp!!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag blir galen på Försäkringskassan. Och hjälpen man får som depprimerad är fan obefintlig. Det är ju vi som mår psykiskt dåligt som behöver hjälp...

2008-05-31 @ 00:34:05
URL: http://www.ssnadra.blogspot.com
Postat av: synne

Härligt! Hoppas det går fort nu och du kommer med i en grupp.....

Jag ibland är de tröga och ibland för snabba med sina beslut.

Jag håller tummarna...

Kramen vännen.

Synne :D

2008-05-31 @ 08:26:37
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0