Partylite

Jag är helt såld på partylites alla underbar ljus,och alla dessa dofter som är helt underbara.
Synd bara att dom är så himmla dyra så man måste snåla och tänder ljusen bara vid vissa tillfällen.



image564



Dessa ljustakar köpte jag i vintras på ett partylite möte och dom är helt underbara man kan stoppa i vad man önskar i botten tex vid jul kan man stoppa i något rött och nu till sommaren har jag lagt i blommor!

Det ljuset som jag älskar är doften källvatten men tyvärr så har dom slutat med den,men det finns ju en massa andra dofter, så har ni inte provat partylites ljus så rekommenderar jag verkligen det!



Populära Doftljus finns i följande dofter:

  

Ananas & Granatäpple
Bella Luna
Björnbär & Honung
Citronmaräng
Exotic Spice
Fransk Vanilj
Hallon & Timjan
Havsbris
Honungsmelon
Ingefärspumpa
Jordgubbsrabarber
Kokosoas
Körsbärsträdgård
Kryddig Vanilj
Mango & Mandarin
Mullbär
Nectartini
Skogsdunge
Teak & Kardemumma
Tranbär
Vit Tryffel
Yuzu & Lime

Visst låter dom gott jag menar inte att äta!

Kommentarer
Postat av: Jenny Nilsson

Åh, är du åxå Partylite-fantast? Jag har ganska ofta party hemma, för det är så bra med lite bonus när gästerna handlar...
Just nu väntar jag på bl.a grodan ur sommarkatalogen, och lite ljus i dom nya dofterna "sockerdricka" och den där gröna...kommer inte på namnet nu!
Sist fick jag ihop 1200 kr att shoppa loss för!
Hoppas grejerna kommer snart....
Natti, natti!
Jenny

2008-05-08 @ 23:39:09
URL: http://efterskalv.blogspot.com/
Postat av: Vonsan

Har också mycke doftljus. Underbart!

2008-05-09 @ 17:23:30
URL: http://vonsans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0