Psykologen

Det är jätte spännande varje gång jag skall gå till psykologen för man vet alldrig i förväg vad hon sätter för diagnos på mig!
Jag får alltid olika diagnoser så snart kan man börja med vadslagning här hemma! Jag vet ialla fall att jag hatar dessa dagar när jag skall gå dit för jag har kommit på att jag blir sjukare för varje gång jag går dit!

Jag skall gå och klä på mig nu och traska ner i regnet,ha en toppen bra dag alla bloggare!!!



Att göra sig fri är ingen konst det är att vara fri som är svårt


Tänka fritt är stort men tänka rätt är större


Kärlek är det enda man får mer genom att ge


Den som har god hälsa är rik utan att veta om det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0