Solsken

Vilket härligt väder,Angelica har gått och jobbat,Alida fotbollsmatch,Amanda har åkt till Gröna Lund igen ,hon var det i går också,Alex har varit ute och festat igår och sov oss sin kompis Sickan sen kom hela killskaran hit och låg och solade och försökte laga en bil sterio, det är så mysigt tycker jag att mina barn kan ta hem sina kompisar och trivas,och att dom känner sig välkommna!
Nu skall killarna gå och möta en gammal kompis (inte åldern utan barndomskompis)vid tåget och köpa med sig hamburgare till mig och Alida,falukorven får åka in i kylskåpet igen!!



Smyg fotat!

Kommentarer
Postat av: synne

Grönan har jag inte varit på på hundra år. Börjar nog bli för gammal hehe....

Hamburgare lät dock väldigt gott.

Med massa god sallad till.

Klems igen :D

2008-05-26 @ 09:05:21
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0