Varför

Varför måste det finnas folk som retar sig på en att dom måste kommentera precis allt som man skriver och verkligen läser allt och varje dag följer dom bloggen noggrant,jag vet att ju taskigare man är ju mer läsare får man! men då kan jag upplysa folk med att jag skriver för min egna skull och min familj och mina vänner och inte för att få läsare! Jag tycker att ni som retar er på olika bloggar finns ett jätte enkelt sett att sluta reta sig ! DET ÄR ATT SLUTA LÄSA DESSA BLOGGAR!!!!!


Jag vet att vissa TREVLIGA  människor har fått sätta lösenordskyddat på sina bloggar och bara för att dessa människor inte kan sluta lägga sig i!


Kommentarer
Postat av: synne

Hej Millan.

det finns folk till allt...

Jag ignorerar och så raderar jag helt sjuka kommentarer. Ibland blir man ledsen av de som de skriver, men jag tröstar mig med att de är avundsjuka eller helt enkelt inte vet bättre.

Strunta i dom. Tänk hellre på oss som gillar dig och det du skriver.

Kraims från mig i ett soligt naboland, fast fortfarande lite kallt :D

Synne :D

2008-05-26 @ 08:23:21
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0