Sjukgymnasten

Nu har vi kommit hem ifrån Uppsala efter två timmar oss sjukgymnasten. Först fick vi berätta hur det var med mig nu och sen fick jag göra lite övningar!

Övningarna var tex:

1. Gå fort på tid
2. Upp för trappor på tid
3. Lyfta hantlar på tid
4. Upp och ner på en pall.
5. Sen lite andra övningar

Men jag var som en 85åring,benen började darra och händerna började skaka,Thomas var med mig och tyckte att det var lite hemskt att man inte klarade så enkla övningar!!!!

Nä man skall nog skämmas tror jag? även att jag gjorde så gott jag kunde.

Nu får jag vänta till nästa vecka då jag skall träffa en ortoped och prata om min rygg. Det känns så possitivt att äntligen så blir det en utredning som vi har väntat på!

Kommentarer
Postat av: annette

Hallå!

Förstår att det är underbart skönt att det äntligen händer något och att någon tar tag i Dina problem!



Stora Kramen //annette

2008-11-18 @ 20:38:19
URL: http://anesas-bildblogg.blogspot.com/
Postat av: Anna

Vad skönt, Hoppas att inte rinner ut i sanden nu.. Och hoppas att du får svar på dina frågeteckan.

2008-11-18 @ 22:34:36
URL: http://bhugulliver.blogspot.com
Postat av: Synne

Nu är bollen i rullning. Det är skönt. Men kom ihåg att det kanske blir värre en stund innan det börjar bli bättre.

Sitter vaken och jobbar.

Suck....

Hoppas du får sova inatt nu efter mötet med sjukgymnasten.

Ha det gott goa du.

Synne.

2008-11-19 @ 02:51:55
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0