Tilda dockor

Tilda dockor i olika former tycker jag är sjukt fina! jag tycker att dom är ljuvliga och är verkligen avundsjuk på dom som kan sy dessa dockor!

Jag har köpt en jättefin via en blogg som jag tyvärr inte kommer i håg namnet på och sen köpte jag en med pyjamas på en marknad här där jag bor och då var det en äldre dam som sydde dessa och inte var speciellt dyr!

Nu har jag hittat dom på tradera och fundera vilken jag skall lägga bud på?

Gå gärna in här det finns så många olika!

Tilda Ängel, Lantligt Shabby chic!  Klicka för att visa Megabild! Välsydd Tilda Santa ca 65 cm



Vilken skall man välja?

Kommentarer
Postat av: Synne

Hej Tilda. Öh, menar Millan haha.

Visst är Tilda dockor fina...

Specielt de som är julTildor.



Snö?

Här har vi ingen snö alls. Kallt och frost igen.

Hoppas det är bra med er allihopa.

Kramen mig i nabolandet.

Synne.

2008-11-17 @ 15:18:12
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0