Syskon kärlek?

Amanda och Angelica hamnar i bråk så fort dom ser varandra! Vet inte vad man skall göra? Lite tips tack!!!

Jag och min bror bråkade också men det här börjar spåra ut nu,tycker att dom är så pass stora 17 och 19år så det skulle ha slutat!???



Detta är till mina flickor!!!
Det är så tråkigt att lyssna på erat tjafsande,Alida och jag har två kvällar i rad lyssnat på er,NU RÄCKER DET!!!!!!!
Om Thomas och jag bråkar (som vi nästan alldrig gör) så skriker ni att vi skall sluta?
Varför skall vi lyda er? Ni lyder inte oss!!!

Skit på er ni är som 9åringar!!!
FYYYYYYYYYYY



Kommentarer
Postat av: Anonym

har själv en lillasyster och det skiljer 2 år mellan oss, vi bråkar vääldigt ofta vi också, senast imorse när vi stötte på varann i köket. Även fast vi bråkar så älskar jag henne över allt annat.. undra varför man går varann så mycket på nerverna för skitsaker när man innerst inne tycker om varann?

2008-10-31 @ 09:57:32
Postat av: Angelica Norman

Jag är framme nu. Hon är evil. älskar dig mamma

2008-10-31 @ 17:40:22
URL: http://anjelique.blogg.se/
Postat av: Ludde

Hej millan, Ludde här. Jag har blivit sjukt sugen på att skaffa en liten valp någon dag, du får gärna lägga ut lite nya bilder på era fina hundar i bloggen :)



Önskemål



Tittar in i din blogg lite då och då, kul att läsa :)

2008-11-01 @ 12:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0