TACK SYNNE!


Denna har jag fått av min goaste vän Synne med bloggen Blåbär och annat snadder en otroligt härlig tjej som bor i det vackra landet Norge,ibloggen kan man få följa med på både långa härliga promenader eller när hon följer med sin man i lastbilen på nätterna! Jag blir alltid lika glad när jag har varit inne i hennes blogg och tittat på alla hennes otroligt vackra bilder!
Och konstigast är att jag aldrig har träffat henne men det känns som en vännina som jag har känt jätte länge!
Och Synne tack för att du peppar mig och många andra!

KRAMAR TILL DIG OCH TACK FÖR ATT DU TÄNKTE PÅ MIG!


Kommentarer
Postat av: Synne

Gla i dä og.

Klems mig.

synne.

2008-10-15 @ 15:50:19
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0