Undra?

Jag undrar vad folk håller på med? Jag menar dom  som vill förstöra ett förhållanden! För visst finns dom som gör allt för att förstöra mellan två st?

Thomas har alltid fått konstiga vykort och blommor kommer med bud utan avsändare! Iveckan så kom det ett sms till både Thomas och min mobil (abonnemangen står på Thomas) och det stod så här:

Tjenare Tompa!
kan jag komma eller är du med henne?
Jag är så kå.....vi hadde
så härligt när hon var borta.
Lämna henne! Så har du
mer att ta på!
Puss

För det första så finns det inte många som kallar honom Tompa! Han stavar med th,och sen kan personen inte stava!!!!!
För det andra så är jag alldrig borta! och vill ni ha tag i Thomas eller kanske ha ett svar så lämna telefonnr så att han kan ringa upp!!!

Löjligt! Hur mycket ni en försöker så går det inte att sära på oss! Vi har varit ihop så himla länge;sedan 86 och innan dess var vi tillsammans när jag var 14år!!!!

Men ibland ifall jag blir arg på honom så kan du få ta honom!!!!!

Sen idag så knackar det på dörren och det kommer blommor till Alex och ingen avsändare!!!!

Alex är ihop med en tjej som heter Linda och är världens goaste tjej och jag vet att Alexander är sjukt kär i henne så den som sänder blommor säger jag tack för det blir ju jag som får dom på mitt matsals bord!

Nä du har inget för det heller!!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0