Helgen

Jag måste uppdatera mina bloggis vänner med vad som har hänt! Inte för att det har hänt speciellt mycket!
I Fredags var vi på Ikea och beställde ett nytt kök! Det skall bli så skönt för köket vi har nu finns det inga arbetsytor och nästan inga skåp!Så den 2oktober kommer köket hit och Thomas har ordnat hjälp så det borde inte ta så många dagar!

Sen i lördags var jag ute nästan hela dagen och rensade ogräs och flyttade på lite blommor som stod fel!
Söndagen gjorde jag inget för då hade jag en jävulsk verk!
Måndagen var jag oss min 6 nya läkare på vårdcentralen (FÖRLÅT) JÄVLA SKIT LÄKARE!!!!!!!
sen på kvällen var vi och storhandlade på Willys vårat nya favorit ställe!

Idag har jag en skit dag och bara varit ute med hundarna och plockat svamp!

SÅ visst har jag roliga dagar??????

Men en liten uppdatering!

Vet ni vad jag och Angelica kallar höstkantarellerna? Jo vi kom på ett jätte bra namn och det är EGOISTERNA! För dom står endast ensamma och inga andra svampar får stå brevid!!
Ja vi är lite knäppa!

Kommentarer
Postat av: synne

Nytt kök där med ja....

Många som ska byta kök nu. Nyfiken på hur det ser ut.

Läkare nr 6 alltså....

Varför måste du byta? Det är inte bra.

Var han/hon helt värdelös alltså....



Får gå ut och kika om jag hittar några fler egoister nu hehe.

Bra namn.

kramen Synne.

2008-09-25 @ 18:46:38
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0