Fasiken

Oj Oj OJ vad jag fortfarande har sjukt ont i halsen! Verkar som det kommer varannan dag,men idag var det riktigt hemskt kan inte svälja saliven ens!!!!

Jag orkade fixa lite i en rabatt och fick ta bort en massa ogräs,men jag har hur mycket som helst kvar!! Men jag känner att jag kommer hinna för man vet inte ifall det blir kallt igen!

Sen så lagade Thomas potatisgratäng och grillade fläskfile mums vad gott! Tyvärr så fick jag ta små små tuggor för att kunna svälja det!

Alex kom hem med två kompisar och sen kom Daniel hit och Alida hade ronja här så vi blev 9 till middagen denna dag!
Helt otroligt att vi ofta är så många som äter på helgerna,men jag klagar inte utan jag är glad att dom kommer hit med sina vänner och sina fästmön och fästman!

Hela gänget knallade iväg och skulle dansa så dom enda som blev kvar var jag och Thomas och mina älsklingar!!!

Skall lägga mig nu kommer väll inte sommna förren alla har kommit hem!


Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Trist att du fortfarande har ont i halsen...det är jätte-jobbigt.

Hoppas det snart går över och att du fick sova någorlunda inatt.

Kram

2009-04-05 @ 15:54:02
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0