Kallt

Idag är det rått och kallt ute! Jag är så fruktansvärd stel och har en värk som inte vill ge sig! Men Angelica kommer hem idag och det är alltid lika mysigt! Vi skulle gå till vetrinären i morgon men det visade sig att Angelica och Steffie skull rida så jag måste (titta nu kom det ett måste igen) avbeställa tiden igen!

När jag kom in ifrån att varit ute med doggsen så satt jag på våran öppna spis så jag hoppas att det blir varmt och skönt här inne nu!



Bilden är inte på våran öppna spis utan denna är lånad från Google!

Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Här är det också kylslaget och molnigt och trist.

Hoppas solen och värmen kommer tillbaka snart igen.

Det måste vara jobbigt med värk, och hoppas det blir bättre snart.

Kram



2009-04-21 @ 15:37:47
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0