Sjukstuga

Jaha nu har vi en sjukstuga här igen,bakterierna verkar trivas här! Angelica fick feber och ont i halsen igår jag har så sjukt ont i kroppen idag!

Inte är det någon bra början på denna vecka,Angelica fick sjukskiva sig imorgon så då har jag lite sällskap i alla fall!

Vi skall väll fortsätta med våra budskapsbrädor som vi satt med igår kväll.
Lita problem med att htta på ord och ordspråk som vi vill skriva,orden måste ha en betydelse tycker jag som älskar ordspråk och olika citat för det finns så många att välja på och många är så sanna! Gå in här om du vill titta på flera citat!






Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Men vad trist att ni blivit sjuka.

Hoppas att förkylningen inte blir alltför jobbig och långvarig,

utan att ni blir pigga snart igen.



Jag tycker också om olika ordspråk och citat, och mysigt är att göra bilder till dem.



Ha det så bra du kan.

Stor Kram

2009-04-13 @ 17:23:55
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0