Sömn

GOD NATT OCH SOV GOTT MINA SÖTA BLOGGIS VÄNNER!

Kommentarer
Postat av: Synne

Godmorgon.

Har läst ikapp lite hos dig nu.

Jag är inte bra jag heller. Näsan krånglar och jag får använda nässpray ett par gånger om dagen. Annars så är förkylningen nästan borta.



Du undrar varför man läser din blogg.

Jo, för att man har lärt känna dig genom bloggen. Inte helt, men så där du vet.

Du sände mig en överraskning en gång. En jättefin fjäril och kökshandduk. Sånt sätter man pris på ska jag säga.

Så läser jag ju Angelicas blogg och får på så sätt dubbelt upp.

Så därför läser jag din blogg.

Nu ska jag däremot inte läsa flera bloggar. För nu ska jag göra frukost. Gästerna börjar vakna till nu.

Men jag kommer snart tillbaka.

Kramen Synne.

2009-04-05 @ 09:19:07
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: annette

Hallå på Dej!



Här ligger jag efter väldigt mycket efter en "bloggsvacka", Du undrar i ett inlägg varför jag läser Din Blogg, ja när det gäller Din blogg så läser jag den för att Du varierar så oändligt i Dina inlägg, så allvarligt ibland, roligt ibland, intressant ibland, ja Du har med väldigt fina bilder oxå på Dina nära och kära som jag oxå tycker är intressant att få läsa lite om ibland.



KRAMEN på Dej!



annette

2009-04-05 @ 14:40:08
URL: http://anesas-bildblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0