Vilat

Idag har det varit en skit dag! Och vi som skulle göra så mycket, Men jag la mig för att vila och sommnade av och till i flera timmar.

Men sen kom jag på att vi kanske skulle behöva äta lite mat? Då klev jag upp halv sju och fixade lite mat och sen var Angelica så gullig att hon skulle gå ut i snabb gång i 45 minuter att hon tog med sig hundarna så dom fick en bra promenad.

Jag går nästan varje dag ganska långa promenader och även flera gånger under dagen, och jag tycker att man mår jätte bra av att röra sig!

8 skäl att börja power-promenera


  • Helt naturligt för kroppen.
  • Ger mersmak, har man börjat vill man fortsätta.
  •  Ger samma fördelar som jogging, aerobics och cykling.
  •  Bränner fett runt höfter, rumpa och lår.
  •  Stärker ryggen och ger snygg hållning.
  •  Hjälper mot sömnproblem, deppighet och stress.
  •  Passar för alla, oavsett grundkondition eller ålder.
  •  Kostar ingenting och kan göras överallt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0