Ensam

Jaha då sitter man i soffan själv igen! Thomas har somnat,Alex är nere oss sig.Angelica är oss Daniel,Alida oss Michelle och Amanda är oss Jocke!

Det är väl så här det kommer bli att vi är bara Thomas och jag +hundarna som sitter hemma tillslut! Jag tycker faktiskt inte riktigt om det,jag menar om alla försvinner i från vårat hus så skall vi två bo på 280kvm själva? Nä det kommer inte på frågan vad sjutton skulle vi göra varje kväll? Och hur mycket har vi efter 25år att prata om?
Jag menar inte att jag inte trivs med Thomas men jag vill nog att mina barn skall bo hemma tills dom ialla fall är 40år!!!

Då finns det inte så mycket annat en att krypa ner isängen jag med!

Godnatt!

Många extra kramar vill jag ge till mina vänner Inge-Marissa och till Synne!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig mamma. Och dig med pappa. kramar angelica

2009-08-08 @ 00:55:42
Postat av: Inger Maryissa

Kan tänka mig det känns konstigt att bo bara två hemma när alla barnen har "flugit ut från boet"

Men så är livet...och det tar tid att vänja sig..

Tack för dina goda kramar och jätte-stor Kram tillbaks

och önskar dig en fin fortsatt dag och helg.

2009-08-08 @ 14:45:34
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0