Fel sms

Till: Pappa
Sms: Brorsan, köper du ut snus och alkohol till mig ikväll?
Svar: Fick inget svar, blev diskussion med föräldrarna sen.

Förklaring: Skulle skicka till bror, men kom till far -.-

/Andreas


Till: Pappa
Sms: Spydde ner Alice köksgolv i går. Fan va full jag var. Åkte du till Krille i går?
Svar: Inget

Förklaring: Jag fick en sån utskällning av mamma och pappa senare på kvällen. Smset skulle till Emma och inte min pappa.


Till: Min pappa
Sms: Jag vill ha dig nu, kom innan jag kommer!
Svar: Pappa ropar: Jag är i köket!!!

Förklaring: Smset var menat till min kille men jag råkade skicka till pappa. Tur att han inte förstod! :)
/Sofia Mattsson Miss Sofy


Till: Min bror
Sms: (Bild på mig i trosor) Ikväll ska du få komma innanför :P
Svar: Fan gör du?

Förklaring: Skickade till min bror istället för min pojkvän. Kan inte få ur mina tankar att han såg den bilden

/Sissie


Till: Kompis Pilla
Sms: Pilla sa att hon hade gått ner 5 kg. Eller hur? gått upp de kanske.
Svar: Tro va fan du vill. Avundsjuk?

Förklaring: Mitt sms hamnade hos just Pillan och inte Kajsa som jag ville.

/Heddan

Kommentarer
Postat av: De tre tenorerna

haha härligt när man skickar till fel personer!:) Vi på strange bakery vill önska dej en riktigt God Jul:)

2009-12-24 @ 02:47:58
URL: http://strangebakery.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0