Nyår





Jag har varit i Jakobsberg för att köpa något att sätta på mig på Nyår!
Vi skall bort till Djurgården på fest,jag som inte har varit ute på hur länge som helst! jag har ju inga fina kläder alls.
Mjukisar får man nog inte komma dit i?

Dessa två klänningar hittade jag och köpte,den översta skall jag ha någon bolero på mig för jag visar inte mina feta armar!

Den andra köpte jag och den var rosa och helt ljuvlig snygg,men jag vet inte ifall det är någon nyårs klänning?

Men jag bestämmer mig som vanlig några timmar innan jag skall gå!


Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Jo, tack helgen har varit bra och önskar dig ett riktigt Gott Nytt År.

Vilka fina klänningar du har hittat.

Kram tillbaks

2009-12-30 @ 14:12:48
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0